prowadzenie wirtualnego biura z usługą administracyjną i księgową – możliwość zarejestrowania działalności pod naszym adresem lub udostępnienia adresu do korespondencji
pomoc przy rejestracji firmy i stawianiu pierwszych kroków w działalności gospodarczej
pomoc przy zmianie formy prawnej prowadzenia działalności (analizę korzyści, przygotowanie planu przekształcenia, sporządzenie projektów uchwały o przekształceniu, rejestracji i ogłoszenia o przekształceniu)
dostarczanie optymalnych rozwiązań podatkowych oraz udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych i finansowych pod względem obowiązującego prawa
opracowywanie dokumentacji kredytowej i pomoc w rozmowach z Bankami (opracowywanie biznes planów przedsięwzięć inwestycyjnych, wypełnianie wniosków kredytowych)
dokonywanie analiz ekonomiczno-finansowych, zarówno retrospektywnych, bieżących jak i prospektywnych,
dokonywanie analiz sprawozdań finansowych
przygotowywanie raportów menadżerskich (raportowanie wyników firmy, należności i zobowiązań, struktury przychodów i kosztów, kosztów zatrudnienia oraz innych według potrzeb Klienta)
informowanie o zmianach w przepisach prawno-podatkowych